17 Eylül 2011 Cumartesi

Ben Böyleyim.

*Kız olmakta zor. Ben öyle hiç karnı ağrıyan erkek görmedim daha ömrü hayatımda. Hep kızların karnı ağrıyo. Ölcem artık resmen cumartesi günümün içine edildi. Dursun nolur. 
*Kafayı felan yedim. Tatilim iyi iyi dedikçe annem sağolsun burnumdan getiriyo. Kafa beyin koymadı bende vallahi. Zaten yaz okulunda sayko oldum resmen yeni yeni toparliim diyodum. 
*Çay koymaya gidiyorum,bardak yerine elime telefonu almışım. Kafa bi milyon. Kafa napsın ki. 
*Annem babam resmen terkettiler. Evde bi başımayım,ve korkuyorum. 20 yaşında olduğumu tekrar belirtmeliyim galiba burda. Hmm. Bütün lambalar açık. Tv bile açık. Duvarlar izliyo. Sadece rahat hissettiriyo açık olması. Daha az korkuyorum böyle olunca.
*Oturmuşum facete millete laf yetiştiriyorum. Arkadaş dediğim insanlar oturmuş dedikodunun anasını ağlatıyolar kısır eşliğinde,ben burda sefilleri oynuyorum. Kader utansın valla. 
*Kinyas ve Kayra bitmek üzere. Çok iyi bi kitap ha aslında. İlk başlayıp yarıda bırakmıştım. Kayra diyor ki:  İlk 18 yıldan sonrası tekrarlarla doluydu,hayatın. Ve ne yazık ki, her bir bokun tekrar olduğunu bilen bir hafızamız vardı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder