7 Eylül 2011 Çarşamba

Eski Yazılardan

Durdum facetir twitterdır blogdur derken eski yazdıklarımı okuyorum. Başım gümgüm,birazdan patlıcak. Göz desen anası ağlıyo. Vücudumun her bir noktasının içine ettim özenle.. 
18 Haziran 2011 Cumartesi -Nankörüz biz napiim? yazımı okurken bir yerde detay vermişim: pijamamı giyerken bir şey düşünmüşüm. Baktım da elaleme ne allasen benim pijamamdan? Nasıl düşündüğümden? Böyle saçma salak durumlarda aklıma ille gelir zaten tıntırı şeyler.  
Bide size bilgi olsun: insan en iyi tuvalletteyken düşünebiliyor imiş.

*Bide dicem ki,ben kumruyu çok seviyorum. Acıkınca felan canım öyle onu çekiyo,it gibi onu çekiyo. Yarın gidip onu yiyesim var. Yallanmaktan başka bir şey yapmıyorum zaten son günlerdeki tek aktivitem full time eating (bkz:evde kıtlık)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder