6 Eylül 2011 Salı

Kapı Kitlemekte Nesi?

Ben ki kapıyı sabah işe giderken üstüme kitleyen anne babaya sahibim. Evet efenim,kapı 20 yaşında olmama rağmen hala üstüme kitleniyor. Bunun sebebi ne bilmiyorum. Muhtemelen bizim evimize kimse güneş tepedeyken bu yaz gününde girmeye çalışmaz. Bahçede o komşu yığınını hele ki hiç sorgusuz sualsiz zaten geçemez. Hayır yani sonra biri kapıyı çalıyo,gidip açim diyorum ama kapı kitli.Üstünde bide benim anahtarlarda yok. Sonra 2 saat evde anahtar ara, olmadı çantayı talan et. Bazısı da tükel küt çıkıyo,bi dakkaaa diyoz ama kim anlar seni? tıktıktık beynime ediyolar. Sonra açıyorum,yalancıktan gülümseyip 'ay kusura bakmayın anahtar arıyodum' felan. Boşbeleş işlerle uğraştırdıkları için anne babama selam olsun derim burdan bikez daha.

Not:Bunu diyen insan karanlıktan it gibi korkan ve evde yalnızken türlü senaryolar uydurabilme yeteneğine sahip bir hayalperest.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder