19 Eylül 2011 Pazartesi

Misafir gelsin, gelmesin demiyorum ama

Ama işte ben böyle odamdan çıkmayım felan bazen. Mesela bugün,eve misafir gelcekmiş. Erine erine girdim duşumu aldım hazırlandım. Sonra öğrendim ki gelen kişileri tanımıyorum bile. Boşver Elifim git odanda otur dedim kendime. Annemlerede tembihledim beni çağırmayın odadan sakın dedim.Sadece çayımı getirin yeter dedim. Ben odamda otururum dedim. Dedim yani bildiğin dedim.
Neyse tık tık.Geldi bunlar.Geçtiler odaya. Ben tınn yani facete felan takılıyorum böyle. Üstümde pijamalarım. Babam bağırmasın mı Elif diye. İlk duymazlıktan geldim. Baktım bunun durcağı yok Elif Elif. Töbe ya sinirden çatladım. Evet ? dedim. Bi gel buraya dedi. E hadi sıkıyosa gitme elifim. Tamam dedim,giydim üstümü. Geçtim saç baş düzelttim banyoda. Sonra da gittim hanım teyzemle bey amcamı öptüm. Yanlarına oturdum. E oturmayıp napcan? Sana daha sorular soruyorlar,otur anam cevapla. Nerde okuyon? Kaça geçtin? Nerde kalıyon? Yurtta yemek var mı? Yok . Napcan? Gelip yapcan mı? Laf işte. Sonra kendi kızlarından bahsediyorlar,onların harcamalarından. Bizene ya ne harcıyolar ne alıyolar. Bi-ze-ne. Ordan benim babam affeder mi hiç yoook. Hemen devreye girdi.. Al işte buuuu bu. Bu az mı bu da o kadar harcıyo diye benim üstüme üstüme geldi de geldi gene. Ayy vallahi çatlıcam yani. Boğdu beni iyice. Her gelenle aynı muhabbet. İşte çıkmıcaz odadan çıkıyoz da noldu al noldu hı? Adamlar beni öptü rahatlık mı geldi biricik ebeveynlerime ya. Bak şimdi odada çay içiyolar,bana çay getirende yok. Demiş olmama rağmen bu evde hiçbir şey önceden denmemişçesine hareket ediyorlar. Nereleriyle dinliyorlar ben merak ediyorum. Yetti artık canıma yeminlen. Yeteeeeeeeeer diye bağırmak istiyorum!

2 yorum:

  1. "Yurtta yemek var mı? Yok . Napcan? Gelip yapcan mı?"
    bu kısım sesli olmalıydı. anlık surat ifadelerinin kalıbı çıkarılıp tunçtan heykellere ilham kaynağı olmalı ve ibret alınsın diye yurdun dört bir yanına dikilmeliydi bu heykeller.

    he bi de odamdan çıkmayıp kapıda :] şu sırıtışla insanlarla olan iletişimimi tamamlayabiliyorum. TRY IT!!!

    YanıtlaSil
  2. Zaten bzn onu da yapıyordum yapmıyo değildim ama bende böylesi anne baba varken hiç bir şey mümkün değil galiba. zorla odaya gel diyolar. cıksam cıkarım dimi. kapıdan gülmeye geliiim,annem hemen kızım gelip öpsene diyo sonra anam bizim çocuklar böyle yabani işte diye...... beynime ediyolar kısacası :D

    YanıtlaSil