9 Ekim 2011 Pazar

Her şeyden biraz

Bir yandan şunu dinlerken :http://www.youtube.com/watch?v=smTYRFflQ14 bir yandan da şu son birkaç günümün özetini geçeyim dedim. 
İnatla antidepresana başlama sinyalleri veriyorum herkese. Sanki marifetmiş gibi onu kullanmak. Git gide kafayı yicek olmak beni rahatlatıyor,orası kesin. Hayatımdaki olur olmaz saçmalıklarla uğraşmaya çalışıyorum ama baş edemiyorum. Devamlı kafa karışıklıkları.üzüntüler falan filan. Ama yok yani anacım bu bünye ne kadar kaldırabilir? Geçen sene hep ahlar vahlar etmiştim ama o zaman neymiş ki? O zaman gül gibi yaşıyormuşum meğersem. Şimdi hayatta bana zevk verebilecek hiçbir şey aklıma gelmiyor. Sadece kaçmak istiyorum. Herkesten ama. 
Bazen de birilerine hayır demek gerekiyo,aksi takdirde akan göz yaşlarına acıyorsun. Seni tanımayan insanlar bile haline acıyıp teselli edebiliyorken,bunun sorumlusu insanlar bunu hiç mi hiç hak etmiyor. 
Bazen de bu gidişata dur demek gerekiyor. Her şey bir yere kadar. Ve bir de üstten ders almamak gerek. Yani 1 de başlayan dersin yanına üstten ders alırsan 9 da uyanmak zorunda kalabiliyorsun çünkü. Yani. 
Ve asla olduğundan farklı bir insan olabileceğini hayal etmemeli insan. Neysen osun'dur sen. Anlicağınız bu eğitim öğretim yılı da bana verimsiz.Faydasız.. 
Bi de oda arkadaşımın demleme çayında sıkıntı var. Üretim tarihi 2013 ama son kullanma tarihi 2011. Yani bazen bir şeyler ters olabiliyor. Çok sorgulamamak gerek. 
Şimdi kapı çalsa,sen elinde bavulunla;
Sevgilim ben geldim desen,kaldığımız yerden,
Sevgilim ben geldim desen,hep beni sevsen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder