13 Ekim 2011 Perşembe

Bir saygısızın günlüğünden :)

İngiliz Edebiyatı dersine olan merakım yani daha doğrusu acaba bi merakım olcak mı diye bende barınan fikrim artık son buldu,bugün itibariyle. Derse giderken inşallah bayan hocadır felan dedim, napcaksam. Ve derse gene geç gittim. Hoca alışsın tabi biz böyleyiz yani. Neyse efenim. Girdik kadın. Hıh tamam orda sorun yok zaten. Ama yerleşme problemi oldu biraz. Sonra beni oldu bittiye getirdi ve 'saygısız' yaftasını yapıştırdı. Kadın bana saygısız dedi yaaa. Hebelehübele. Kaldım orda, algılayamadım ki ilk. Niye diyor ki felan derken,oğlanların ayağını ezmişim. Ancak bir kız bu kadar saygısız olabilir dedi. Terbiyesiz. Sanane ki. Sevmicem işte o karıyı artık.

Hafta sonu arkadaşımla İzmir'e gider miyiz ki falan diyorduk ki benim biricik arkadaşım Sariş, işime çomak sokmayı marifet bilen o güzide insan, amacına ulaşmış bulunmakta.. Bazı insanlar gerçekten çok bencil. Bunu da eklemeden geçemezdim yani.

Bugün arkadaşlarla karaokeye gidiyoruz. Artık 2010 yılı ortalarından beri düşlediğim şey bugün gerçekleşiyor galiba. Bakalım. Biraz dağıtıp cik cik şarkı söylersem hoş olucak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder