31 Ekim 2011 Pazartesi

Başa Sardım.

Bazen, hiç özlemem dediğim zamanları bile özlüyorum. Yaşadığım en kötü yıldı dediğim o yıla bile döndürseler beni, asla yok demem. Hiç özlemem dediğim kişileri özlüyorum bide. 
Bazı şarkılar bazı anlarda dinlemek için uygun değildir mesela. Bazı kokular,bazı insanlar. http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=HDrkAM4hw7M bunu dinlemek şu an sakıncalı,ama yapıyorum. 
Çok istediğin bir şey, genelde gerçekleştiği zaman anlamını yitiriyor. Bu muydu diyorsun. Her şey bende gerçekleşene kadar. Sonrası fos. Onca beklentin boşaymış,bunu anlıyorsun. Sonra da hayatın o yönde devam ediyor. Haydiiii. 
Belki sadece ruh halim gel-gitlerde şu sıralar. 
Bazı insanlar,bazı kokular,bazı şarkılar naparsan yap eskimiyor. İstesen de silinmiyor. Hep özleniyor. 
Her sabah bir sayfa daha eksilip gidiyor ömrümden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder