31 Temmuz 2011 Pazar

Ve Eloş Amasra'da

Bu deniz kokusunu çok özledim,tekne turundan bir kare.
1 yıl üzerimde bulunan lanet galiba geçen hafta bu geziye gitmemle kalktı. 1 yıl boyunca iki kez Amasra, iki kez İstanbul ve galiba 2 kez de Eskişehir'e gitme girişimlerimiz hüsranla sonuçlanınca dedim herhalde lanetlendik felan yani.
Çok sevdim ya çok şirin bir yer,bir sürü foto çekindim ama bay C'den alabilene aşk olsun! 
Gittik gene ilk iş löplöp. Mezgit ve hamsi, ortaya süper otların karışımı salata, yanına da kola. C rakı içeydi alırdık emme velakin alamadık. Neyse. Turda beraber geldiğimiz adam çok ısrar edince birde üstüne ikram edince, içivedik gari. 
Çarşısını gezerken kendime çok ilginç bileklikler felan bulurum sandım; orda azıcık hayal kırıklığı olmadı değil hani. Olsun varsın. En nihayetinde, iyi ki gitmişim diyorum. Moddan moda giren kendimi bir güncükte olsa dizginleyebildim. Rahatladım. İçimde kalmışlıklarla bir daha gitme hayali kuruyorum. Bisürü öpücükler yolluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder