18 Temmuz 2011 Pazartesi

Çalışcaktım,vallahi.

Bi ders çalışayım dedim. Bu kez hoca beni çok konuştuğum için uyarmasın, kendimi gene defalarca olduğu gibi zorlayarak derse adapte olayım diye bir ön hazırlık yapayım dedim. Koca üniteyi,o bitmek bilmez üniteyi okuyayım,iyi öğrenci akıllı öğrenci inek öğrenci olayım dedim ama olamadım. Gene olamadım. 6 sayfadan sonra öyle bir baş ağrısı girmiş ki kendimi unuttum ya ağrıdan. Hayır yani okuduğumu zaten anlamıyorum. Dinleneyim diye nete girdim bende. Ve bir kez daha anladım ki, kendime inanmamalıydım. 'Bu defa kesin çalışcam' derken neyin kafasındaydım? (bu sözü de benimsetti bana birileri :p ) 

Keşke ders çalışma şevki gelse ve 3 yıl daha benimle kalsa.. Notlarım hep A1 olsa. Sonra ben çok tatmin edici bir not ortalamasıyla mezun olsam,sırf babam vıdı vıdı etmesin diye valla,yoksa tınn yani not mot umrumda değil kii. Bi de okutman olasım var,ortalamayıda azıcık iyi tutalım yani çok mu şey istiyorum yahu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder