18 Temmuz 2011 Pazartesi

İğrenç bu adam.

Derste gene çenesi düşen bir insan olarak,cezamı çektim. Ama öyle böyle ceza değil. Sınıftan çıkarılırsın,hoca sana bağırır, bazı mallar tek ayak üstünde felan da bekletir ona da razı olursun da, ama en sevmediğin, gıcığında gıcığı bi herifin yamacına oturursan bu cezanın doruğudur artık bence. Daha da kötüsü,artık devamlı size bunu yapacağını söylemesidir. Resmen ağız ağıza oturduk,dersi dinlerim sandı herhalde. Tamam sustum artık konuşamadım,mesaj atma olanağımı elimden de aldı ama öyle bir bütünleştirdi ki beni kendisiyle,gece kabusum olacak,kesin.
 Sevsem,yakışıklı olsa amenna. dudağından dişlerine,gözlerinden ayakkabısına kadar inceleme altına aldım herifi. Dedim acep bi tarafları hoş gelir mi ki gözüme? Yok. Teni biraz pürüzsüz gibiydi,o da sakalla anlamsızlaşıyo zaten. Neyse. En nihayetinde,sıkıcı bir gündü. Mutlu olmak için iyi sebepler var tamam da,hayatta aslında 'süpper' dedirtmiyo bana,özellikle bu sıralar. Her açıdan canımı sıkan şeyler var. Bugün düzelse yarın bozulcak cinsten.. Bazısı da atsan atılmaz satsan satılmaz. Öyle.

2 yorum:

  1. öncelikle merhabalar,yazdıkların pek samimi olaylar,ben de lisans öğrencisi olduğumdan seni çok iyi anlıyorum,hoşuma gitti yazdıkların ve bu sayede bloğuna üye olma şansını yakaladım,yazılarının devamını da okumaya çalışacağım..blogta yeniyim,seni ve arkadaşlarını da bloğuma beklerim :)

    http://cemrecetem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) beğenmene çok sevindim. ayrıca tabi,ben de seninkine bakaym :d bol yazmalar.

    YanıtlaSil