19 Ocak 2011 Çarşamba

F*ck Gramer

Tekrar tekrar belirtiyorum ki İngilizce bölümünde okuyan bir vatandaş olarak,fonetik fonetik diye iyice dersi yerdim amma velakin ben bilememişim ne tür bir bok olduğunu bu Gramerin. Gayette iyi yapardım testlerde,sınavlarda. ELS'de bile yaparken,şu kahrolası Bağlamsal Dilbilgisi adı altında aldığımız dersten kalmayı becerdim.. Kendimi tebrik ediyorum. Ya dilciyim ve kaldım var mı böyle bir mantık? Anamı ağlattı adam ya. Böyle soru mu sorulur töbe yarebbim. Ha bende öyle bir zihniyetim ki,şöyle efenim:
70 alırsam C1 le geçebilcem ola ola,ve ben dün odaya geldim ne yaptım? Writing ve şu köpek gramere çalışmak yerine internete girdim!! Ve başka ne yaptım? Kitap okudum!! Üstüne üstük bir de uyudum. UYUDUM! Ve gene ben,bu kitabı sınavdan 15 dk önceye kadar açmadım. Ha açtım ne yaptım peki? Sadece konu başlıklarına baktım? Zaten Erasmusa başvuran ebem. Ben niye kasayım ki dimi?
Sonuç itibariyle ne oldu¿  Sınav bir güzel girdi afedersiniz. Hangi ucundan tutsam nafile.. Kendimi yırtsam ben bu dersi D1 bile yapamam. =60-64 / Geçme notu 65 olan bir okulda okumanın cezasını yaşamakla yükümlüyüm heyoo. Ulan yeminle sırf D2 olsunda sorumlu geçeyim diye dua etceğimi söyleseler küfür ederdim. Gramerden kalcan Elif deseler....................... (o boşluğu her türlü sakızla sündürebilirsiniz.)
Hoca koydu 2 asistanı. Ama ne asistan ey mübarek. Ha ne var kopya çektirseler? Bunlar nasıl okudu anacım ben anlamıyorum. Lanet gibi koca amfide,gözümü bönbön oynatamadım bile. Bi ara yakalanır gibi oldum, şşşşt tepkisiylen karşılaştım. Saf Coş'da bana Elif oku diyo. Karşıdan bi manyak bakıyo,çaprazımdan öbürüsü. E manyak çocuk ben ne halt etmeye dönüp sana söyleyeyim? Yok anlamıyor nerdeyse dürtecek sınavın ortasında,karının karşısında. E gülmeye başladım elimi gözümü kapadım. Coş ne dese beğenirsiniz? hocam arkadaş fenalaştı. Tabi herkes bana bakıyor,zaten kızarmıştım iyice etti ağzıma sağolsun. Ben tabi hebelehübele. Yok yaahıı.İyiyim ben iyi. Mecbur çıkmak zorunda kaldım. Aman zaten dursam daha fena.. Kısacası, Erasmus yalan oldu..Benim gözler doldu. Kırıldım yani çok. Bi mucize diliyorum gene,öss için dilediğim gibi? Olmaz böyük ihtimalle ama umut işte.. Genç tutkuların dadısıymış.. Bakıcez. Dua edin de D2 bari düşsün,geçeyim.. Nolur geçeyim artık saldım ben Erasmusmuş felan. Seneye bakaruk çaresine..Yeter ki ben bu adama düşmeyim. Allahım lütfen geçeyim. Amin :)
Dipnot: Vallahi de billahi de akıllandım hem, ben bilememişim. Bu dönem benim için bir deneme oldu.Aklım başımda gayri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder