19 Ocak 2011 Çarşamba

Alışamadım

Şu an Sibel Bilgiç'ten Alışamadım'ı dinlerken,aklıma geldi birden.. Eskiden şarkı yarışması vardı bayağı meşhur;Bayhanı vardı..Barışı,Aydanı felan vardı.. Bu şarkıyı da Evren söylemişti yanılmıyorsam. Birden eskiye döndüm. Zaten bu şarkıyı ne zaman duysam aklıma o kız gelir.. O zamanlar daha küçüktüm. Lisede değildim ama ortaokul muydu ilkokul mu hatırlayamadım. Özledim.. Gene,yine ..mütemadiyen özlüyorum zaten. Dün S'e dedimki:Ben eskiyi özlemeye mahkumum..Her zaman bi süre önceki zamanı özlemek kaderim.. Geçen senemin bile kıymeyitini bilememişim. Ki o zamanlarda daha eskiye gitmek isterdim ve biliyorum ki ilerleyen yıllarda da şu zamanlarımı bile özlicem. Şu sıralar durmadan youtube dan 90lar pop dinliyorum karışık olarak..yeni bir müzik keşfetmek için.Artık zamanı geldi kanımca.
Düşündüm ki,o zamanlar insan bilemiyor bir şeyleri.. İleriye dair güzel hayallerim hep olmuştur.(artık bıraktım çünkü düşünürsem ters etki yapıyor.vallahi) Aşk hayatım nasıl olacak bilemezdim.. Yaşayacağım iyi ya da kötü zamanların ne olacağını bilemezdim..Ne hatalar yapcam,kimler gelip kimler gitcek insan kestiremiyor haliyle. Yine bilemiyorum. 1 yıl önce ne haldeydim şimdi ne haldeyim mesela? En basitinden.. İstiyorum geriye dönüşü..Kocaman çoook istiyorum hemde. Şarkılar bana tuhaf hissettiriyor. Hem içim kıpır kıpır olurken bir yandan insanın kör olasıca boğazını düğümleyip koyuyor. Hayat işte diyecek kadar deneyimim yok ama,pff bilemedim..
İlerde ne halde olucam acep? Mesela bundan tam 1 yıl sonra şu anda şu saatte,nerde kiminle na yapıyor olucam? Düşününce merak etmekle beraber,iyi bir yerde iyi biriyle olmayı diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder