3 Ocak 2011 Pazartesi

5 Genç ve Bir Cüzdanın Hikayesi

Hayat bu; elbet vardır bir anlamı diye söze giriş yapmakta karar kılıyorum. Fonetik canavarından daha önceki yazılarımda bahsetmiştim zaten,ama tekrar belirteyim ki bu bir kısır döngü. Gene stresli bir hafta.. Hayır yani final haftamız bile değil.. sınav+ sunum hiçbir şey yok. Olan biten tek şey Fonetik sınavı ki daha ne olsun derim ben? Daha ne olsun!
Bıraktık artık dersi (zaten çalışa çalışa kör koydumya), düştük Tunalı yollarına. Ha bi Kızılay-Tunalı-Arjantin yapacakmış bizim oğlanlar.. Sinemle şeytana uyduk ve düştük yollara. Ben artık tiki kız oldum birilerinin tabiriyle. Neredeyse tuvalete bile çizme+tayt ikilisiyle gidiyorum. Haliyle Sinem de dün Tunalıya giderken altına çakma Abercrombie eşofmanı çekince höööps dedim ne oluyo? Hös yani Tunalıya Arjantine gidiyoruz. Odadan böyle çıkartmam seni dedim ama dişliye diş geçmiyo efenim. İtiraf ediyorum,utanmadı giydi o gri eşofmanı rezil kız. Bide bana waffle sözü vermişti halbukisim,ama yemedi..Yan çizdi. O yüzden günü Komagenecide sonlandırdık.
Velhasıl gelelim cüzdan hikayemize;
Biz Güvenparkın karşısı istikametinde yol alıyoruz. Özgür nerden gördüyse hemen bi cüzdan aldı yerden. Mekan:Lcw önü.
Hemen içini açtık,bir bayan cüzdanı. Numara felan yok,zaten biz de pek karıştırmadık. Sonra biz polis aramaya başladık yana yakıla. Bir de dün öyle bir soğuk ki,yüzüme üfürüyordu ayaz resmen yürüdükçe. Dedim bu yürüyüşün sonunda muhtemelen yüz felci felan geçiririm. Ama çok şükür şu an iyiyim :D Sivilce ve siyah noktaları+ akmış göz kalemini saymazsak.. Ki bunun günahını da soğuğa atmıycam.
Ulan yürü yürü bir polis olmaz mı? Arabası da geçmiyor. Lanet olası GTA Vice City'de bile bi bok yesen polis arkanda biti-bitiveriyor. Direğe çarp hemen siren sesleri.. Ama biz,bir cüzdan bulmuşuz. Allahın unuttuğu yere kadar yürüdük,en son birini bulduk yani. O da yalnızca duyarlılığımızdan ötürü teşekkür edip bizi sepetledi. Bari kadın geleydi de bi Waffle felan ısmarlayaydı yani.
Sonra Tunalıya kayınca,Arjantine gitme işini çıkmaz ayın bilmemnesine erteledik bakalım.. Dolandık,tekrar Kızılay'a geçtik,zıkkımlandık. İşportacıları didikleyip Sıhiyeye kadar yürüdük. Döndük. 19 milyonum var ayın 7 sine kadar. Onu da bankamatik vermiyor 20 den aşağı çekemezmişim :D Kaldık mı züğürt?

2 yorum:

  1. maceracı gençler sizi hmmmm...:) ama begendım begendım...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz efeniim:D

    YanıtlaSil