28 Ağustos 2011 Pazar

Yaz okulu sonrası havadisler

Yaz okulundan döndüm ya,olan biteni anlatayım dedim.
Öncelikle,Ankarayı ve özellikle de Beytepeyi hiç mi hiç özlemedim. Vallahi. Çarşıyı gezdikten sonra memleket özlemim de meğersem hiç yokmuş. Benim özlediğim tv seyretmek (full time Doktorlar), uzanmak ve uyumak. Buymuş yani. Bundan daha ekime kadar sıkılmam. O da bana yeter.
Eskisi gibi çitlek çitlediğim felan da yok,pek mideye de gömülmedim henüz. Daha tam bir şey anlamadım. Korkarak yatmaya devam. Küçük kitap okuma lambası her daim yastık ucumda.
İnternetimiz sınırlı olduğu için diziportun anasını ağlatıp Tudors izleyemiyorum ne yazık ki ama allahtan gelmeden bikaç dizi bilgisayara kaydetmişim. How i met your mother'a başladım.Neden daha önce izlememişim diye kendimi sorguluyorum şahsen. Çok eğlenceli bir dizi. Barneycim benim ya. 'Have you met Ted' deyip kaçıyor ya mızıkçı çocuklar gibi. 
Neyse. Ben şimdi açıp biraz daha izleyim uyuyayım,zira sabah olmasına az bi zaman kalmış.mışmışmış :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder