23 Ağustos 2011 Salı

Saçmalamaca 1

Ben bu facebooktan çok sıkılıyorum. Hiç öyle aman aman takıntım yok kendisine yani. 
Saatlerce oturup bi diziyi sezon sezon da izleyemiyorum. 1 bölüm beni gayette kesiyor. (Heroes istisnaydı ama noldu? O da yarım.. ) 
Kredi kartı borcum tavan yapmış durumda. Sadece 1 defacık asgari yatırıp 1 defacık asgari bile yatırmayınca ocağıma incir ağacı dikmiş bulunuyorum. 
2 gün sonra yaz okulum bitiyo ama bi alo diyip otobüs biletimi bile ayırtmadım. Valiz desen son gün hazırlanmayınca olmuyo.. hatta son anda. 
Her sınav öncesi bi heyecan yapar oldum bide pişmanlık edinir.. her sınav sonrası keşkelere devamlardayım. 
Elimde çayım var ve son günler de o kadar tıka basa yiyorum ki yemek yemekten bile nefret ettim artık. Herşey boğazımdan çıkcakmış hissi veriyor. Parmaklayıp kuscam ha. 
Annem- babam pek aramaz oldular. Abim desen varlığımı bile unutmuştur,abartmam. 
Uzun süredir birlikte olduğum bi sevgilim olsun isterdim,onla evlilik planları yapsak felan. (evlenceğimden değil ya,düşününce korkuyorum bile bazen). Duygularım bu açıdan tatmin olamıcak ve bu da benim ahir ömrümdeki kısmetsizliğim galiba. tüh. (Cidden üzülüyorum bu duruma. İsterdim güzel giden ve gitcek olan bir aşkı.)
Yeniden çok çok sevebilmek istiyorum,böyle kalbim çarpsın. İştahtan bile kesileyim. Nefes alamayım üzüldüğümde bile yoğunluğunu hissedebileyim istiyorum bu duygunun ama olamıyor. Bi de yeniden çok çok sevilmek,bunu hissetmek. Güven duymak,huzurlu olmak..
Tek başıma bi yolculuğa çıkmak istiyorum. Her şeyi bir süre arkamda bırakarak, yeni insanlarla tanışarak.
Mutfak tezgahına dönmüş çalışma masamı temizlemek felan istemiyorum,elimde ki çay bile böğğ geliyor. 
Ve en çok şu an kitap okumak istiyorum,hafif rüzgarlı bir yaz akşamında evimizin balkonunda.. 
Güzel günleri düşünüp hayal kurmak istiyorum,gerçekleşsin istiyorum bi de.
Ama şimdi en iyisi uyumak,çünkü her şey boşuna biliyorum.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder