8 Ocak 2012 Pazar

''Ebemin nikahına hepiniz davetlisiniz'' durumları.

Ve ben, uyumam gerekirken, doğru dürüst bir kahvaltı yapmam gerekirken, gözlerimi açmak için kendimle uzuuuunca bir savaş veriyorum. Hadi bi yarım saat,hadi bi 5 dakka daha diye diye 5 saat erteliyorum uykumu. Ama uyku uyku değil,kabus gibi sınavlar aklımdan çıkmıyor. Ben ne halt yicem yaa felan oluyosun böyle. Bitik haldeyim. Geberik bir durumdayım resmen.
9 unda başlayıp 12 sinde finaller mi biter Allasen? Zaten üstten 2 ders almak şeysi ağzıma etti. Bi doğru zaman olmaz mı be bi dönem de güzelliğiyle beni mest etmez mi yani? Bu dönemde bitti. Ve hepsinden de kötü olarak,bildiğin derslerle sınavlarla sunumlarla bitti. Kusmuk buluyorum kendimi.
Guzum Elifim,bırak işte 6 ders al yani ama yok efenim,ben zaten akıllanmam. Bu da böyle gider kiii.
Ebemin nikahına davetye bastırcam yeminlen. Yani yapsam yeridir. Çünkü bu durumu daha iyi özetleyecek bi cümle daha yok. Yok yok.

1 yorum:

  1. :) yani senin bu yorumun üstüne benim dertlerim halt etmiş o zaman :D yazık sana.. evet en azından hemencik bittiği için tatilim uzun olcak :D
    yazık sanaaaa.

    YanıtlaSil