20 Mart 2010 Cumartesi

Buz Patenii


Hmm. :) Sonunda denedik yani. Harikkaydıı. Kampüsten bi kaç arkadaş toplaştık,gittik.. Girdik biletimizi aldık patenimizi. Koyulduk giyinmeye.. Her şey tamam. Daldık buz pistine ama ayakta durana aşk olsun! Dengeyi tutturamadım yahu bi insan tutuna tutuna bile düşer mi :D Valla kenarlardan tutunurken bile düşüyodum yani. Hele o Oğuz'un bacaklarını ayırışı.. Sinemle Yasinin üst üste düşüşü.. Gülmekten yerlerdeyim.. Denge iyice gitti yani. Bi Anniş Elif iyi becerdi,kız resmen videoya aldı ben daha kenarlardan elimi eteğimi çekemezken.. Biz de Rıdoşla düşe kalka ilerliyoz. Hadi hayırlısı:)

Artık böyle olmucak dedik başladık ortalara gitmeye. Önüm arkam vıccık vıccık sular içinde kaldı,düşmekten popom uyuştu o derece diyorum;)

Öne arkaya sallana sallana devam ettik.. Ama daha çok kenarlardaydım malesef.. Sonlara doğru hafifcenek becerir gibi oldum ama daha 'çok çalışmam gerekiyo anne çoook' :)


O ara minik bi kız - taşı çatlat 7 yaşındadır - bir kayıyo zilli bizi çatlata çatlata.. bide hareket yapıyo:) Arka arka geliyo,kıvrılıyo dönüyo felan.. Maşallah diyorum.


En son artık pistten çıkarken Rıdvanla ikimiz gümm ! O ara Erhanın da kolunu çekiyorum çocuğun eti koptu resmen. Bi yandan da düşcem diye Elif'in saçına asıldım :D Bırak saçımıııııııııııııııı:P

Çok eğlenceliydi ya şiddetle tavsiye olunur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder