8 Mart 2010 Pazartesi

Planlar Suya Düşerse..

..valla artık bişeyi önceden planlamamak gerektiğini anladım,çok istersen olmaz derler ya aynen öyle ya:(
Liseden arkadaşlarla bi karaoke bara gidelim dedik,olmadı.. Korkuyodum zaten bu kadar istiyorum,inşallah bi aksilik çıkmaz diyodum ama tabiki korktuğum başa geldi..
Tuba gene sevgilisinden ayrılmış,morali bozuktu.. Derken diğer Tubişin yengesi hastalanmış,kuzenlerine bakmaya gitti.. E Ayça da Tubiş gelmiyo diye gelmedi. Ahmet de o ikisi gelmiyo diye gelmedi + Oral da Ahmet yok diye... Özge ve Toker de madem öyle sonra gidelim deyince :) Kaldık mı Sinemle başbaşa.. Hatta bar dönüşü gece Ayça ve Tuğba'yı yurda sokucaktık. Onlar gelicek diye odayı bile temizledik,düzenledik..
Sonra Ayça acı haberi verince resmen yıkıldım ya resmen!! Öyle bi heves ki bendeki,Sinem'e diyorum tamam adam bulalım gidelim, ama olmadı.. Sonra ertesi gün gidelim dedik kampüsten 3 - 5 arkadaş. Gittik ama çok doluymuş,rezervasyon lazımmış falan fistan :( Pfff !! Ne gerek yani iice kızdım he. Sonuçta gidemedik,Bahçeli'de başka bi cafe de oturduk. Alkolsüz kokteyl içtim - Sunshine.
Aman yani öyle berbat bi tadı vardı ki,içinden de kıl çıktı üstelik. O da sizin saçınızdır diyip üstümüze attılar ya neyse..!
O ara bide mantı yedim.Beğendim mi? - Eh yani daha da iyi olabilirdi,Elif feraye yedi.Tadına baktım,beğendim. Bida ondan denicem..

Bu arada Karaokeye de gitmeden ölürsem gözüm arkada kalıcak.En yakın zamanda gidicez inşallah. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder