4 Şubat 2012 Cumartesi

Balıkesir

Youtube'da açmışım Birsen Tezeri. Çalan şarkı Balıkesir. Ordaydım 10 gün önce. Fotoğraf çekme manyağı kuzenim sağolsun an koymadı çekti valla nefes almadan öncesi ve aldıktan sonrası diye bi detay bile verebilirim ne kadar sık çektiğini anlatabilmek için. Burdan nasılsa okucak, kendisine de hatırlatayım ondaki fotolarımı yollasın mailden.  'Başçeşme bilir,Şeydoş' Dimi. Neyse efenim. 
Yazları burnumdan getiren, beni terim terim terleten lanet neminden haliyle kış mevsiminde eser yoktu. Hava gayet ayarında..Sevdim bile bu kez orda olmayı. Ve özledim. Kısa bi yazı olsun bu, ben asıl derdim olan 'cilt problemleri' adlı başlığımla birazdan döneceğim :) 
Şeyda'nın çekiminden,son kez şans verdiğim ve bir daha yememe konusunda kesin karara vardığım kumpir şeysiyle. -ve bu fotoda da embes gibi çıktığımı farketmedim sanmayın.-
Seni sevdiğimdendir gelirim ben bu yere 
Ayaklarım basmaz yere görürüm önümü 
Ararım sinmiş köşelerde ben dünümü 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder