28 Haziran 2010 Pazartesi

Ömür Törpüsü:Beytepe


Caaanım kampüsüm desem yeridir. Ordayken sıkıldığım ama 2 gün ayrı kalsam özlediğim güzide kampüs:)

Okul başlamadan önce hakkında ilginç yazılar okudum ' Allahın unuttuğu yere konuşlanmış,kurtlar basarmış,ulaşım imkansıza yakınmış,kışın soğuktan göt donarmış vs..'


Henüz bu yıl yeni başladım,1 yılımı geçirdim iyi kötü.Ve henüz nasıl geçeceğini bilmediğim koca 4 yıl beni bekliyoo:)
Kurt basma konusuna bişe diyemicem,ama kesinlikle köpek çeteleri cirit atıyo:D Birisi sayesinde fena darbe aldım,tecrübe konuşuyo.. Ama geceleri biricik yurt odamdan köpek havlamalarını,ulumalarını duyuyorum,hatta ve hatta dışarı baktığımda ve o itici köpekleri gördüğümde,hayvanlardan bir kez daha soğuyup soylarının kuruması için malesef ki lanetler okuyorum..

Ulaşım zor evet,biraz kalabalık olduğu için uzun sıralar oluyo ama katlanılcak,naparsın.. Özellikle geceleri Telwe eğlencemizden sonra nasıl döncez ne zaman kalkalım problemini varsayarsak,bazen kızmıyo değilim neden fazla sefer yok die..

Kışın soğuluğuna gelince,zaten karasal iklimin hakim olduğu bi yerden geldiğim için alışkınım. Hele ki bu yıl 2 kez hariç hiç kar yağmadığını varsayarsak aşırı soğuktu diyemicem kampüs için. Hem kışın yurtlar ve YDYO insana küfrettirecek kadar sıcak oluyo..

Kim ne derse desin gerçekten bi kampüs havası var,ciddi anlamda güzel olduğunu iddia edebilirim. Tatmin edici ölçüde yeşil,ağaçları baharda çiçek açtıkça insanı odaya gitmeye alıkoyan güzellik, yağmur sonrası toprak kokusu..Geceleri sevgiliyle yapılan yürüyüşler.. Beycafede -sayko-lar , güzelim tavla atışmaları,tadına doyamadığım fincan çayları,citynin leziz beytisi,pennenin bi ara kafaya feci taktığım spesiyeli,kantimin sıcak ortamı,çimlerde çitlediğimiz çitlekler,Yeşil Vadiye ve göle yaptığımız keyifli geziler..

Özledim ah ah:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder