16 Haziran 2010 Çarşamba

Ivır zıvır

Mutlu gibiyim.:) Gibi gibiyim gibiyim gibi gibiyimm:D 'İnce' dertlerimi yoluna koyunca hayattan daha bi keyif alır gibiyim,daha cici kız modumdayım. Kişilik testi istiyorum,kesinlikle anormal bi varlığımm.

Değişen hiçbir şey yok,hep evdeyim.Bikaç güne bi dışarı çıkıyorum ama halimden yakındığım söylenemez. Öğlene kadar yatıyorum zaten,sonra dizileri bir bir izliyorum,Löp löp atıştırıyorum:) Bazen internette takılıyorum,biricik Gece Evi serimi okuyorum.. Oh ne ala. Rahatlık bu ama tabi hareketsizlikten ne olcam meçhul:D

Geceleri korkuyorum,3 ten önce de yatmıyorum,kitaptı mesajdı felan oyanalıyorum işte. Kafamda değişik senaryolar yazmaktayım,ciddi anlamda sıyırma vakaları.. Babam psikoloğa götürmek istiyo ama inatla direniyorum :) Utandığımdan felan değil yahu,şimdilik gerek yok. Korkumu yenme yolunda da geri adımlarla başarıyla ilerleme kaydettim,hehe ;) Zamanın akışına bıraktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder