18 Kasım 2011 Cuma

Bazen

http://www.youtube.com/watch?v=MTogquZ4Aos&NR=1
Bazen bütün koşullar uygunken bile ölemezsin..

Son günlerde yaptığım tek şey yurt odasına tıkılıp kalmak ve it gibi ders çalışmak. Ne adam gibi uyku ne de adam gibi yemek. Sırf dışarı çıkmamak için oturup 1 ekmeği kendi başıma indiriyorum mideye. Arkadaşlarımdan bihaberim. Hiçkimseyle doğru dürüst irtibatım kalmadı, bi buluşsak bi konuşsak 1 yıllık dedikodu çıkar anlatcak. Almanca kursuna başladım. Çok sorguluyordum acaba işime yarar mı verdiğim paraya değer mi vs. Ama sevdim. Konuşmayı sevdim, hocamı sevdim, arkadaşlarımı sevdim. Falan filan.
1 yıl önceki kasım ayı yazılarıma gittim de. Resmen aynı durumdayım. Kendimi 1 yıl öncesi ruh halime sardım. Önümüzdeki iki yıl daha böyle olmasını istemiyorum. Hayat tek başına da idare edilebilir, ama bakıyorum millet 1.yıllarını felan kutluyo. Ben de 'bu yollardan çok geçmişim' havasında, elde var sıfırlarla umutsuz vaka oluyorum efenin. Ha bu arada geçen yıla döncek olursak; tek fark, üstüne bir de ipe ipe ders çalışıyorum yani. 
Bu şarkı da güzelmiş:http://www.youtube.com/watch?v=zZqhxq0yeAw&feature=related 
Bu fırtına durulur mu
Benden adam olur mu? 

3 yorum:

  1. hayat dısarda yasanıyor gıbı soyluyorsun ama hayat insanın içinde yasanandır . senın o yurdun odasında yasadıgındır.sen bır ekmegı tek basıma mıdeye ınıdırıyorum dıyorsun demekkı az kalmıs kırk fırın ekmege... ne demıs yazar bır sevdaya dustum kendımı kırk fırın ekmek yemeye yolladım . sende o yurt odasında kırk fırın ekmegı bıtırıyorsun aslında ... sana afıyet olsun...

    YanıtlaSil
  2. vay. güzel demişsin. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. senın yazın olmasaydı bu yorum olmazdı. o senın güzelligin diyeyim...

    YanıtlaSil