13 Mayıs 2010 Perşembe

Ordan Burdan..

Hmm.. Kendi kendime bişey teşhis ettim:teselli veremiyoruuuuum!.
Bu işte pek iyi olmadığımı anladım. Sadece bazen duymak istediklerini söylüyorum inşallahlı umulan şeyler işte..
Ama dinlemek de yetiyo bazen,bence:)

Son bi sınavım kaldı,ayrılık vakti yakın yani.. Eve gidesim hem var hem yok. Orda da sıkılcam. Zamanımı keşke daha verimli değerlendirebilsem diyorum.

Havalar çok çok çok sıcak:S Çekilmiyo bazen ter felan ya.

Yeni bi kitap serisine başladım P.C. Cast. Vampir serisi gene. İlginç denebilir. Alacakaranlık kadar orijinal olmasa da beğendim yani:) Şuan 2. kitaptayım ve acilen 3.yü edinmem gerek!!

Dün şenliklerimiz başladı. İlk Karmate çıktı. Söylediği Karadeniz türküleri gerçekten hoşuma gitti ama daha bilindik şeyler söylemeliydi bence.. Çünküüüü yarısına eşlik edemedim :)
Ondan sonra Candan Erçetin çıktı ve ' Bahar ' şarkısıyla açılışı yaptı. Kadın harikkaydı ya çok asildi,hoştu,güzeldi.. Sesine diyecek yok zaten. Çok eğlendim gerçekten.
Bugün Pamela ve Direct geliyomuş ama pek gidesim yok.Henüz kararsızım..
Öyle işte..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder